یکشنبه آخرین روز آبی شدن نکونام

یکشنبه آخرین روز آبی شدن نکونام




 

 


یکشنبه آخرین روز آبی شدن نکونام


تاریخ : شنبه ،
31 تیر 1391

جذب جواد نکونام براي هواداران استقلال بسيار مهم است. آنها که با کري‌هاي زيادي از سوي هواداران تيم رقيب روبرو بوده‌اند با اين انتقال مي‌توانند خود را برنده فصل نقل و انتقالات بدانند .


جذب جواد نکونام براي هواداران استقلال از جهات فراواني مهم است. آنها که با کري‌هاي زيادي از سوي هواداران تيم رقيب روبرو بوده‌اند با جذب اين بازيکن از سوي باشگاه مي‌توانند خود را برنده جدال نقل و انتقالات پيش فصل بدانند. با توجه به مشکلات مالي باشگاه استقلال اما ثبت قرارداد نکو در هاله‌اي از ابهام قرار گرفته است.

به نقل از گل ،در حالي که برخي منابع نزديک به باشگاه استقلال اعلام کرده بودند که پنج‌شنبه قرارداد جواد نکونام با اين باشگاه در هيات فوتبال تهران به ثبت خواهد رسيد اما اين بازيکن مورد توجه 2 باشگاه اماراتي قرار گرفته است و حتي گفته شده پنج‌شنبه هفته قبل به امارات هم رفته است!

پس از آنکه جدايي جواد نکونام از باشگاه اوساسونا قطعي شد گفت‌وگويي بين اين بازيکن و علي فتح‌ا...زاده انجام شد که پس از اين گفت‌وگو برخي رسانه‌ها اعلام کردند که جواد نکونام با عقد قرارداد داخلي به عضويت باشگاه استقلال در آمده و روز پنج‌شنبه هفته قبل قراردادش را با اين باشگاه در هيات فوتبال استان تهران به ثبت خواهد رساند. حتي امير قلعه نويي سرمربي استقلال هم دوشنبه گذشته در جمع خبرنگاران گفته بود نکونام با استقلال قرارداد داخلي بسته است.

در حالي که تمام شواهد حکايت از آن دارد که اين بازيکن قراردادش را با استقلال ثبت خواهد کرد اما شايعه شده کاپيتان تيم ملي فوتبال ايران براي انجام مذاکره با دو باشگاه عربي به دبي سفر کرده است.

عده‌اي معتقدند با توجه به برگشت خوردن چک يک ميلياردي اسپانسر استقلال، جواد نکونام هم احتمالا قيد حضور در اين تيم را خواهد زد. با اين حال بايد منتظر ماند تا مشخص شود سرنوشت کاپيتان تيم ملي با استقلال گره مي‌خورد يا تيم‌هاي عربي.

پنج‌شنبه شب گذشته در جريان معرفي شماره پيراهن‌هاي بازيکنان استقلال، شماره 6 به بازيکنان فعلي استقلال اختصاص نيافت تا گمانه‌زني‌هاي زيادي مبني بر حضور قطعي نکونام در رسانه‌ها مطرح شود. آيا جواد نکونام سرانجام به استقلال خواهد آمد يا خير؟! سازمان ليگ تا فردا به باشگاه استقلال فرصت داده تا تحت هر شرايطي نکونام را جذب کرده و قراردادش را ثبت کند. در غير اين‌صورت نکونام تا نيم‌فصل آينده نمي‌تواند براي استقلال بازي کند البته اگر دوست داشته باشد پيراهن شماره 6 استقلال را تن کند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه استقلال ، نتیجه بازی استقلال ، روزنامه استقلال ، سایت خبر ورزشی , فرهاد مجیدی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل